      From: Marian Slink
      To: Pro-gen
      Sent: Tuesday, November 18, 2003 3:33 PM
      Subject: [pro-gen] vraagje

      Ik heb een bestand en dat is vrij groot aan het worden ik wil dit in drieen delen. Maar moet ik de eerste dan elke keer in het nieuwe bestand weer invoeren. Dwz de laatste uit het eerste bestand die dan de ouders van het volgende bestand zijn. Ben ik een beetje duidelijk? Groetjes Marian

      Yahoo! Groups Sponsor