1895Re: traag wegschrijven

  • Leonard <leonardk@nmc.kpn.net>
    Feb 26, 2003
      Hallo Rob,

      heb jij al een oplossing van iemand gekregen; ik heb het gevvoel
      hetzelfde probleem te krijgen; overigens werk ik met veel
      infoteksten, echter mijn totale persoonsbestand is niet eens zo
      groot. Het aantal relaties bedraagt 12.500 en de personen nog geen
      35.000. Toch kan Pro-Gen 250.000 records herbergen. . .
      Heb jij al bevindingen ?
      Leonard van Kessel, Ter Aar

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Rob Hubert" <robhubert@w...> wrote:
      > Beste Pro-gen gebruikers,
      >
      > Al een tijdje heb ik last van het traag wegschijven van de gegevens
      binnen
      > Pro-Gen. Ik heb dan de gegevens ingevuld in het persoonsveld en
      druk op Esc
      > om het te bewaren, daarna op enter en dan duurt het vaak heel lang
      (wat is
      > lang, maar toch vaak wel 5 - 10 sec) voordat het weggeschreven is.
      Ik werk
> [...]
      iets anders
      > kunnen zijn. Misschien dat iemand hier ook wel eens last van heeft
      gehad.
      > Anders zal ik de vraag rechtstreeks aan Johan of Dinant moeten
      stellen.
      > Alvast bedankt voor het meedenken / antwoord.
      >
      > vr. groeten,
      >
      > Rob Hubert
      >
      > Website: http://home.wanadoo.nl/rob.hubert/
      >
      > --------
      > In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
      > In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
    • Show all 3 messages in this topic