1845traag wegschrijven

  • Rob Hubert
    Feb 1 1:50 AM
      Beste Pro-gen gebruikers,

      Al een tijdje heb ik last van het traag wegschijven van de gegevens binnen
      Pro-Gen. Ik heb dan de gegevens ingevuld in het persoonsveld en druk op Esc
      om het te bewaren, daarna op enter en dan duurt het vaak heel lang (wat is
      lang, maar toch vaak wel 5 - 10 sec) voordat het weggeschreven is. Ik werk
      meestal vanuit het relatieschema. Ik heb dan wel geen hele snelle computer
      (300 MHz), maar ik heb al bewust niets anders open staan zodat het programma
      al het geheugen kan gebruiken dat hij nodig heeft. Kan het ermee te maken
      hebben dat ik een bestand van ruim 59.700 namen heb, of zou het iets anders
      kunnen zijn. Misschien dat iemand hier ook wel eens last van heeft gehad.
      Anders zal ik de vraag rechtstreeks aan Johan of Dinant moeten stellen.
      Alvast bedankt voor het meedenken / antwoord.

      vr. groeten,

      Rob Hubert

      Website: http://home.wanadoo.nl/rob.hubert/

      --------
      In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
      In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
      --------
    • Show all 3 messages in this topic