1619Cirkeldiagram

  • Eddy Landzaat
    Oct 1, 2002
      Beste mensen,

      Vanwege een verouderde laptop (die ik zomers juist voor mijn
      onderzoek gebruik), gebruik ik thuis ook nog steeds Pro-Gen 3.0a. Nu
      ben ik bezig mijn homepage opnieuw op te bouwen op een nieuwe lokatie.

      Alleen, enige tijd terug heb ik een systeemcrash gehad en daarbij
      blijk ik de verschillende verbeteringen en plug-ins van 3.0a kwijt
      geraakt te zijn!

      Wij kan mij alnog aan die aanvullingen helpen?

      Eddy Landzaat
      (Met een beetje gelukt kan ik volgend jaar mijn 486-laptop inruilen
      voor een Pentium 2 en kan ik dus alles gaan upgraden...)
    • Show all 11 messages in this topic