1572vraagje

  • Marian
    Sep 17, 2002
      Ik ben alles aan het invullen maar ik heb een vraag en misschien is deze vraag zo makkelijk voor jullie.

      Ik vul de eerste tot ong 15e persoon in de eerste heet Schling in duitsland dan komen zijn zoons naar Drente en blijft het in Gieterveen nog Schling maar dan komen ze naar Groningen en wordt het Slink ook is er op een gegeven moment een tak die Sling heet. Hoe krijg ik dit op de persoonskaarten?

      Bijvoorbaat hartelijk dank voor het meedenken Groetjes Marian.