      Van: Ivo Gilisen [mailto:ivo.gilisen@...]
      Verzonden: zondag 1 september 2002 19:44
      Aan: groep Pro-Gen; Rob Hubert
      Onderwerp: Re: [pro-gen] Foutmelding ALG-PER.INC

      ----- Original Message -----
      From: Rob Hubert
      To: groep Pro-Gen
      Sent: Sunday, September 01, 2002 2:46 PM
      Subject: [pro-gen] Foutmelding ALG-PER.INC

      Hi,

      Ik wilde vandaag (na een hele lange tijd geen gebruik te hebben gemaakt
      van Pro-Gen) wat overlijdensberichten intikken in een bidprentjes
      bestand. De invoer is geen probleem, maar bij het bekijken op het scherm
      krijg ik de volgende foutmelding:

      Bestand: F:\GENEA\PG30\NL\OUTPUT\ALG-PER.INC
      Fout in regel 27.

      Waarschijnlijk loopt het niet fout in regel 27 van
      PG30\NL\OUTPUT\ALG-PER.INC, maar in regel 207.
      De standaard personen uitvoer (PER.VTX) is namelijk niet geschikt voor
      de uitvoer van bidprentjes. PER.VTX vereist de aanwezigheid van
      relatiebladen, en die bestaan gewoon niet bij een BIDPR.DEF of een
      BIDPRENT.DEF. Vandaar de foutmelding.

      PG30b kent geen specifieke uitvoer voor BIDPR(ENT).DEF

      Ga naar http://users.pandora.be/ivo.gilisen/download.htm
      daar vind je
      Uitvoer Veld-Bid
      Een algemene tekstuitvoer voor bidprentjes. De gewenste velden kunnen
      gekozen worden in een menu. Werkt met de bidprent.def uit PG3.0a en met
      de nieuwe bidpr.def uit PG3.0b.

      Met vriendelijke groet,
      Ivo
      ivo.gilisen@...
      http://users.pandora.be/ivo.gilisen/
      (De website voor wie van PRO-GEN houdt)

      Yahoo! Groups Sponsor

      <http://rd.yahoo.com/M=212804.2303158.3720906.2225242/D=egroupweb/S=1705
      043464:HM/A=810373/R=0/*http://geocities.yahoo.com/ps/info?.refer=blrecs

      <http://rd.yahoo.com/M=212804.2303158.3720906.2225242/D=egroupweb/S=1705
      043464:HM/A=810373/R=1/*http://geocities.yahoo.com/ps/info?.refer=blrecs

      Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
      <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .