1540Foutmelding ALG-PER.INC

  • Rob Hubert
    Sep 1 5:46 AM
      Hi,

      Ik wilde vandaag (na een hele lange tijd geen gebruik te hebben gemaakt
      van Pro-Gen) wat overlijdensberichten intikken in een bidprentjes
      bestand. De invoer is geen probleem, maar bij het bekijken op het scherm
      krijg ik de volgende foutmelding:

      Bestand: F:\GENEA\PG30\NL\OUTPUT\ALG-PER.INC
      Fout in regel 27.

      Deze melding krijg ik ook als ik het naar schijf wil schrijven. Kan ik
      deze fout zelf oplossen en weet iemand wat ik eventueel moet veranderen.

      Alvast bedankt voor de hulp.

      Rob Hubert

      PS. Is er toevallig iemand bezig geweest met de bidprentjes invoer
      waarbij (als zowel de Geb. als Ovl. bekend is) automatisch de leeftijd
      wordt ingevuld?