      From: "Marian" <van.de.werfstraat@...>
      To: "Pro-Gen" <pro-gen@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, August 13, 2002 1:26 PM
      Subject: [pro-gen] vraagje

      > Hallo pro-genners ik heb een vraagje door ziek en zeer later verhuizen.
      Nou geen exusses maar ik ben tijdelijk gestopt met het stamboom onderzoek
      maar wil het deze winter weer oppakken. Ik heb een oude versie van pro-gen
      2.3 ik heb wat te vragen.

      > Ik heb nu 98 en word 2000 op de computer als ik een nieuwe versie koop nu
      van pro-gen en het op de compie zet Maar deze winter krijg ik een andere
      computer met XP erop kan ik deze versie dan gebruiken.
      > Zo ja of nee dan wacht ik liever.
      >
      > Nou de rest van de vragen komt wel ik wil dit eerst even weten groetjes
      Marian Slink