1053Re: [pro-gen] Getuigen

  • nelis@nlr.nl
    Dec 1, 2001
      Goedendag Ineke,

      in aanvulling op het antwoord van Arend de Haan:

      > Door middel van de functie ChaF kun je voor een selectie, of voor alle
      > personen, in een PG-bestand, de waarde van een veld muteren. De nieuwe
      > waarde van dit veld kan o.a. zijn ... een kopie van de inhoud van een ander
      > veld ... Hiermee moet het lukken om de gegevens, die je nu in het veld (=de
      > rubriek) "brontekst geboorte" hebt staan, te verplaatsen naar het veld
      > "getuigen bij geboorte".
      Het programma ChaF is te verkrijgen door een e-mail te sturen naar
      ondergetekende met als onderwerp
      PRO-GEN 3.0B chaf

      Met vriendelijke groet,
      Wim Nelis.
      --
      W.J.M. Nelis (Informatics Division, Computing Services, Datacomms, IC-NOP)
      National Aerospace Laboratory (NLR) Email: nelis@...