1049RE: [pro-gen] Getuigen

  • deHaan
    Dec 1, 2001
      Hallo Ineke,

      Door middel van de functie ChaF kun je voor een selectie, of voor alle
      personen, in een PG-bestand, de waarde van een veld muteren. De nieuwe
      waarde van dit veld kan o.a. zijn ... een kopie van de inhoud van een ander
      veld ... Hiermee moet het lukken om de gegevens, die je nu in het veld (=de
      rubriek) "brontekst geboorte" hebt staan, te verplaatsen naar het veld
      "getuigen bij geboorte".

      Doe dat als volgt, maar probeer het eerst uit op een kopie van je bestand!!
      Hoofdmenu;
      Uitvoer Personen;
      Soort uitvoer: Tekst en diversen;
      Uitvoerdefinite: wijzig een veld in alle geselecteerde personen.

      Succes!
      Arend de Haan

    • Show all 16 messages in this topic