kontrolo

  • garik
    Message 1 of 4 , Jun 23, 2003
      Saluton, Slavik!

      Mi estas la dua. Cxu ni atendu la trian?

      _____________________
      Garik Kokolija
    • Slavik Ivanov
      Message 2 of 4 , Jun 23, 2003
        Saluton, garik!

        Vi skribis:

        g> Mi estas la dua. Cxu ni atendu la trian?

        Eble jes. Mi tuj invitis SEP personojn, kies adresoj venis en mian kapon.

        Kaj ankaux reklamis la diskutgrupon el la IJK-pagxaro.

        Amike,
        Slavik Ivanov

        ==
        Esperu cxiam! http://ikso.net/novosti/
      • Slavik Ivanov
        Message 3 of 4 , Jun 23, 2003
          Saluton, Garik!

          Vi skribis:

          g> Mi estas la dua. Cxu ni atendu la trian?

          La ideo, do, estas, atingi cxiujn:
          - la retposxtemajn (cxi tie);
          - la vikiemajn (cxe TEJO-vikio: http://www.tejo.org/vikio/IJK_2004);
          - simple retemajn (cxe http://tejo.org/rejm/ijk);
          - la abonemajn (cxe http://abonu.com/catalog/info.ijk2004).

          Cxu mi eble IAJN forgesis? :)

          Amike,
          Slavik Ivanov

          ==
          Message 4 of 4 , Jun 23, 2003
            Saluton!

            > Cxu mi eble IAJN forgesis? :)

            Laux mi indus sendi la informon pri starigo de la grupo ankaux al <rejm>,
            <jeacxr>, <masi-faro>, <ijk-organizado>, <reu-agado>. Tiel eblus atingi pli da
            eventualaj interesigxantoj.

            Garik Kokolija