Re: [pri IJK] Mojosa renkontiĝo en Valencio, 21an, 22an kaj 23an de junio

  • Marketa Wilkus
    Message 1 of 3 , Feb 24 7:41 AM
      Grupo de junaj esperantistoj organizas renkontigxon cxe Valencio junie.

      Bvl. Informu en Britujo.

      Kiel vi fartas lastatempe? Mi klopodas alkutimigxi al la novaj laborkondicxoj en mia laborejo, situacio ne tro bone aspektanta, sed nun mi ne havas ion por tro elekti.
      Mi volis vojagxi viziti mian familion kaj Pragon cxi semajnfine, cxar mi ne havas libertempon ankoraux, mi finfine ne sukcesis iri tiel mallonge. Mi restis en Krakowo. Esperas, ke printempo baldaux venos.
      Sen jogo mi jam ne plu povu ekzisti. Dankon, ke vi subtenis min, en cxi tiu decido. Gxi estas jxusta aktivito por mi. Mi esperas, ke miaj nervoj baldaux plifortigxos.
      Fartu bone kaj gxis la!
      Marketa

      2013/2/24 Farri <f.macip@...>

      Estimataj,

      Aperis ĵusbakita nova esperanto-grupo en Oliva (sude de Valencio), temas pri junuloj ege entuziasmaj kiuj eĉ decidis aranĝi renkontiĝon. Ili anoncas revolucion en la movado.

      Estas por mi plezuro, do, diskonigi ilian eventon kiun mi taksas nepre partopreninda.

      La renkontiĝo okazos la 21an, 22an kaj 23an de junio, en Oliva, 80 kilometrojn sude de Valencio.

      Spektu la videon kiun ili pretigis, kaj trovu ĉiun necesan informon kaj aliĝilon en tiu retejo: http://esperantoval.com/eventoj/ver2013/

      Se vi deziras plian informon, bv. kontakti rekte ilin: Oliva Esperanto-Klub' <esperanto_oliva@...>

      Estus bele, ke vi diskonigu ĉi tiun mesaĝon.

      Amike,

      Farri

      Celkové hodnocení

    • Estelle Maria Loiseau
      Message 2 of 3 , Dec 4, 2013
        Karaj!

        Mir ricevis novajxon pri kontesto organizata por la UN, kaj kiam mi legis gxin mi tuj volis partopreni, tamen mi ne povas, cxar mi momente ne studas. Temas pri verkado en 2000 vortoj pri multlingveco por unu mondo. Cxu vi povus disvastigi tiun mesagxon kaj sendi al kiuj vi pensas povus partopreni? Estus bonege verki ion pri multlingveco kaj kiel Esperanto helpas lerni aliajn lingvojn....Sen ke la verkado estu tro "esperantista". Mi pretas helpi la partoprenanto kun miaj ideoj kaj legi gxin antaux ke gxi estu sendita!! Eblas verki en unu el la oficialaj lingvoj de la UN, sed gxi ne povas esti la "denaska" lingvo de la partoprenanto....

        Pli da detaloj cxi-tie:

        L’Initiative Impact universitaire des Nations Unies et « ELS Educational Services » organisent un concours international d’essais sur le rôle du multilinguisme dans un monde « mondialisé ».  Intitulé « Un seul monde pour une multiplicité de langues »,le concours est ouvert aux étudiants de 18 ans et plus.  Pourquoi la diversité linguistique contribue-t-elle ou ne contribue-t-elle pas à un monde plus harmonieux?  Telle est la question à laquelle ils doivent répondre, en 2 000 mots au maximum, mis à part les citations et la bibliographie si elle est nécessaire.

        L’essai doit être rédigé dans une des six langues officielles des Nations Unies, laquelle ne doit être ni la langue maternelle de l’étudiant ni celle dans laquelle il étudie.  Les langues officielles de l’ONU sont l’anglais, l’arabe, le chinois, l’espagnol, le français et le russe, et la date limite pour la présentation des essais est fixée au 24 février 2014.

        Espereble ni trovos volontulon/inon!!

        Amike,
        Estelle