Re: [pri IJK] Trajnvojagxo al Budapesxto post IJK

  • Richard Baron Penman
    Message 1 of 4 , Jun 22, 2011
      Saluton,

      cxu ankaux estas trajnkaravano al la kongreso? Kie oni povas trovi informon?

      Richard

      2011/6/23 Keményfi Imre <imee01@...>
      Saluton,

      Ankaux mi vojagxos per trajno de Kievo al Budapesxto post la IJK, sed mi
      planas veturi kun la trajnkaravano de Alkcxjo. Ni ekveturos la 21-an de
      Julio je la 18:52. Mi sxangxos trajnon en Chop kaj en Záhony, kaj mi
      atingos Budapesxton la 22-an de Julio je la 15:32.

      Amike,
      Imre

      2011.06.22. 16:52:40 dátumon robertweemeyer <robert.weemeyer@...>

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to:
         (Yahoo! ID required)

      <*> To change settings via email:
         pri-ijk-digest@yahoogroups.com
         pri-ijk-fullfeatured@yahoogroups.com

         http://docs.yahoo.com/info/terms/

    • Keményfi Imre
      Message 2 of 4 , Jun 23, 2011
        Saluton,

        Jes, estos trajnkaravano al la IJK. Vi povas trovi informon cxe
        http://veturu.free.fr/?kongreso=ijk1
        Tiu karavano estas tra Slovakio.
        Mi ekveturos el Budapesxto la 13an de Julio je la 7:23, sxangxos trajnon
        en Záhony, kaj en Chop, kaj mi veturos kun la karavano inter Chop kaj
        Kievo.

        Imre

        2011.06.23. 03:21:47 dátumon Richard Baron Penman <richardbp@...>