1529Hatırlatma

  • yalcinizbul
    Aug 20, 2011
      Değerli Üyelerimiz,

      Biliyorsunuz, Yahoo'daki bu yıllanmış Mail Grubumuz artık varlığını bir başka adreste dolu dizgin bir YAŞAYAN İNGİLİZCE FORUMU niteliğiyle, tartışma ve paylaşım forumu olarak sürdürmektedir.

      Arşivimizin silinmemesi için ve hini hacette haberleşme amacıyla buradaki Grup açık tutulmaktadır.

      Sitelerimde keyfiyet duyurulmuş ve yeni adresimiz verilmiştir. Fakat, başka kaynaklardan bu eski adresimiz sağlanarak, buradaki Gruba katılımların devam ettiğini ve bana sorular yönlendirildiğini görüyorum.

      Forum adresimiz şöyledir: http://truenglish.freeforums.org/

      Sorularınızı ve katkılarınızı orada bekleriz. Üye olmanız bir dakikanızı alacaktır.

      En iyi dileklerimle,

      Yalçın İzbul