1523Şaşırdım Kaldım Doğrusu!...

  • yalcinizbul
    May 30, 2011

      Değerli Üyeler,

      Birkaç hafta önce büyük hevesle başlattığım "advanced düzey kavram sorularını" artık pek gönülsüz yürüttüğümü farketmişsinizdir.

      Grup'ta 1500 üyemiz var; yarısı "advanced" düzeyde, oradan buradan devşirme olmayan ve kendilerini gerçekten sınama olanağı veren bu sorularımla fevkalâde mutlu iken; diğer yarıdan ise "öldük, bittik" şikâyetleri geliyor.

      Bir süredir çeşitli çözümleri tartıyorum; birkaç güne kadar bir çözüm bulacağım.

      Sizlerden sabır rica ediyor; kendime de ya-sabır diliyorum.

      Herzamanki en iyi dileklerimle,

      Yalçın İzbul