Dapatkan 500,000 Malaysia Email Address dengan RM20. Promosi hanya hari ini sahaja

  • anne liew
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2009

      Perniagaan Internet anda gagal???

      Disini saya berikan anda 500,000 Malaysia Email Address untuk anda mempromosikan perniagaan anda.

      Banyak peniaga Internet membeli Email List ini dan banyak daripada mereka menjana pendapatan lumayan dalam seminggu sahaja.

      http://senaraiemail.webs.com/produkkami.htm

      Anda tidak pernah menjalankan perniagaan Internet???

      Disini saya memberikan anda satu peluang.

      Mari kita menjual email address kepada peniaga2 Internet.

      Setakat ini, ramai peniaga yang melakukan pembelian sehingga saya sendiri

      menjana 10k sebulan.

      Anda bila lagi??? Ini bukan hyper market tapi ini kenyataan.

      Anda tak percaya tapi belum mencuba macam mana nak tahu? Sila check package IM dalam website dibawah.

      Layari laman web saya dibawah untuk maklumat lanjut.