Hai

  • myincome
    Message 1 of 10 , Nov 2, 2007
      Saya bagaikan gila dibuatnya. Selama ini saya menghabiskan ribuan ringgit untuk pelaburan Internet dan juga menghabiskan tenaga melakukan promosi menjual e-book tapi hasilnya???
      Saya tidak mendapatkan apa2 untung. Tapi dengan program ini, saya tabik HORMAT kerana membantu saya menjana kewangan mencapai ribuan ringgit. Anda bila lagi???

      http://www.kuasaforex.com/index.php?ref=incomeforex

      *Nota: Copy and paste link diatas ke browser baru sekiranya tidak berfungsi.
    • myincome

                Message 7 of 10 , Nov 27, 2007
                  1) TIADA PROMOSI ATAUPUN PENJUALAN APA2 PRODUK TERMASUK E-BOOK

                  2) TIADA AHLI DOWNLINE

                  3) TIDAK PERLU RISAU TENTANG RESPOND DARIPADA PELANGGAN KERANA ANDA TIDAK AKAN TERLIBAT DENGAN SEBARANG PROMOSI.

                  http://www.kuasaforex.com/index.php?ref=futureforex

                  HEBAT DAN BERGAYA!!!

                  http://www.kuasaforex.com/index.php?ref=futureforex

                  http://www.kuasaforex.com/index.php?ref=futureforex

                  Get easy, one-click access to your favorites. Make Yahoo! your homepage.
                • Ann Mark
                  Message 8 of 10 , Jan 19, 2008

                    Menjelang perayaan Tahun Baru Cina kami mengadakan promosi besar-besaran untuk 100,000 Email Address untuk anda miliki untuk tujuan promosi anda.

                    RM250
                    RM100
                    NOW!!!

                    RM30 For 100,000 Email Address
                    Bonus Included:
                    1)   1288 (Yahoogroups and E-Book for guiding to join every groups. More than a million prospect)
                    2)   288 and more Googlegroups (more than 100,000 prospect)
                    3)   69 Free Advertisement Site (Unlimited prospect)

                    ALL THIS ONLY RM30

                    Check our site for ORDER

                  • EmailDistributor
                    Message 9 of 10 , Apr 3, 2008
                      Pertingkatkan promosi perniagaan anda sekarang!
                      Jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki 100,000 Malaysia Email Address!
                      Layari laman web kami untuk maklumat lanjut.

                      http://senaraiemail.googlewebsites.net/index.asp

                      Sekian,
                      http://senaraiemail.googlewebsites.net/index.asp