Eskolan tulokset lpk ja slk

  • tievatuulen
    Message 1 of 9 , Aug 31, 2002
      Tuloksia Eskolan näyttelystä 30.8.
      tuomari Esko Salkonen

      Lapinporokoira

      nartut
      Tuulenkuun Cuutamon Cajo nuo 1/1 sa pn1 ROP

      Suomenlapinkoira

      urokset:
      Napakympin Pekko, jun 1/1 KP
      Kähävänän Reetu, avo 1/1 sa PU1 VSP

      nartut:
      Tievatuulen Auringonkehrä, avo 1/1 sa sert PN1 ROP RYP-3
      Napakympin Nasu, avo 1/2
      Vihtorilan Vilma, avo2

      Ruotsinlapinkoiria oli mukana kolme, mutta niiden tuloksia en tiedä.

      --
      Pia
    • jaaltone@cc.joensuu.fi
      Message 2 of 9 , Sep 1, 2002
        > Heitänpä kysymyksen aktiivisesti koiraansa kouluttaville: Halitteko
        > koiraanne vai oletteko huomanneet, että tuo yllä oleva pitää
        > paikkansa? Eli parempi jättää halimiset sikseen, jos aikoo pomona
        > pysyä? Lapinkoira kun on niin matalakin...
        >
        > Riitta

        Halin, ja se on helppoa kun itse lepäilen sohvalla ja Joiku tulee sohvan
        viereen istumaan ja painaa päänsä minun kainaloon. Joikua ei tuollainen
        läheisyys häiritse, se ei siis käännä päätänsä sivuun (rauhoittava signaali).
        Se oikein nauttii.

        Johanna