VB: efterlysning i Göteborg

  • István Molnár
    Message 1 of 1 , Jul 4, 2002
      Hej,
      jag vidarebefordrar en "efterlysning" från Göteborg
      István

      ------------------------------------

      hej
      jag heter olivia bergdahl(har skickat dikter till poetryslam sidan) och undrar om jag
      får lägga ut en efterlysning där?
      om så är fallet är följande vad jag vill att folk ska få upp ögonen för:

      Till alla estradpoeter i Göteborgsområdet
      När Poetry Slam inte pågår vet jag inget ställe där man kan läsa upp sina dikter på. I
      Kungälv har de något som kallas Stand up Poetry, dit man får anmäla sig och sedan
      uppträda på kulturhuset Fyren. Något kulturhus har göteborgarna inte att använda sig
      av, så därför får jag gå andra vägar.
      Jag vill göra något, men få poeter känner jag. Därför uppskattas det om du anmäler ditt
      intresse, så att jag har något att arbeta med.
      Jag håller tummarna

      Olivia Bergdahl
      Mattssonsliden 10
      413 18 GBG
      tel. 031-244119
      e-mail rocky777@...

      hoppas jag kan få med det, tack på förhand

      olivia

      Olivia
      Här börjar Internet!
      Skaffa gratis e-mail och gratis Internet på http://www.spray.se