varning, lömskt virus:Dementi!!!

  • irene karlbom
    Message 1 of 1 , Apr 23, 2002
      Jaha, som så många av er påpekat för mig har jag blivit lurad.
      Suck. Jag menade väl...och ikonen såg skum ut.
      Jag citerar några av er:
      "Har du plockat bort den så finns den på installationsskivan för operativsystemet (du måste ha WinZip för att kunna öppna eftersom samtliga filer är packade). Lägg tillbaka den på samma ställe som du tog bort den."
      Ena annan skrev:
      "Det gör inget att ta bort filen men då forlorar datorn möjlighet att återskapa dessa långafilnamn och resultatet blir nåt i stil med:  brevti~1.doc istället för brevtillirene.doc"

      Jag kan i alla fall fortfarande öppna de filer jag har med långa namn, så jag tror inte jag orsakat någon total härdsmälta i folks datorer...Och skulle det vara så så går ju tydligen filen att återställa...
      Ursäkta, ska aldrig varna er för nåt igen,
      Irène
      PS
      det var i alla fall kul att få så många mail på en och samma dag. ..