SV: [poetryslam] Säsongspremiär för Poetry GangBang @ Skål!

  • Pia Kocaharzem
    Message 1 of 4 , Oct 11, 2010
      Patrik, du skrev onsdag i ditt mail, men i kväll har vi möte i skolan och slutar kl 19.00, så det får bli förhoppningsvis nästa tisdag! (om jag inte kommer efter för att titta)

      Kram Pia

      Från: Patrick El-Hag <patrick@...>
      Till: poetryslam@yahoogroups.com
      Datum: måndag 11 oktober 2010 20:41

      Älskande Poet

      klocka.jpg

      Sjukskriv dig på onsdag för nu är det premiär för nionde säsongen av Poetry GangBang.

      El-Jag är äldre, adressen är ny, således ingen mer skrevande korsning, men dock ett blåshål.

      Du finner det ett stenkast från Bergsunds Strand på Lindvallsgatan 11-13, T-bana Hornstull.

      Premiärkvällens två celebra gäster är 2009-års vinnare, den virile Johan Wretman & 2007-års

      vinnare, den bättre begagnade och evigt oemotståndliga Birgitta Granberg.

      Showtime 20:00. Fri Entrè. Kom i tid!

      Löv

      Patrick

      GangBang-Connecting People på Facebook: