Sv: [poetryslam] eric fylkeson

  • Irene Karlbom
    Message 1 of 2 , Feb 17, 2009
      Har bara ett telefonnummer, vill du ha det?
      Irène

      Hej allihop!

      Jag skulle behöva få tag i en mailadress till Eric Fylkeson, är det
      någon som har? Jag har mailat till en gammal adress som jag hittade,
      mandala@..., men den verkar inte funka!

      Allt gott
      Marie P
    • Marie Pettersson
      Message 2 of 2 , Feb 17, 2009
        ja gärna!

        17 feb 2009 kl. 23.30 skrev Irene Karlbom:

> [...]

        Jag skulle behöva få tag i en mailadress till Eric Fylkeson, är det
        någon som har? Jag har mailat till en gammal adress som jag hittade,
        mandala@home. se, men den verkar inte funka!

        Allt gott
        Marie P