En påminnelse om tiden

  • Patrick El-Hag
    Message 1 of 2 , Oct 4, 2008

      Älskande Poet

      För sjunde året har jag nöjet att bjuda ut dig i den skrevande korsningen

      Torsgatan/Karlbergsvägen på den rustika syltan Restaurant Rabarber.

      Från och med premiären tisdagen den 7 oktober, klockan 20:00 ges åter

      möjlighet att grensla estraden, njuta av god musik, dyr öl och umgås.

      Själv kommer jag försöka att hålla ihop det hela med en och annan sång,

      och den våldsamt värmande Ingrid Contardo vid min sida.

      Premiärkvällen gästas dessutom av fjolårets vinnare, Birgitta Granberg.

      Evy Södermans historiska Pensionärerna virvlar har liksom alla andra

      bidrag ur 2007-års final dokumenterats och nyligen lagts upp på youtube

      Min intention är att filma och lägga upp även årets final som äger rum

      Lucialördagen den 13 december. Besök Poetry GangBangs myspace

      Hör gärna av dig om du är sugen på att läsa och när.

      Löv

      Patrick

      GangBang-Connecting People

    • Patrick El-Hag
      Message 2 of 2 , Oct 12, 2009

        Älskande Poet

        För åttonde året har jag nöjet att bjuda ut dig i den skrevande korsningen

        Torsgatan/Karlbergsvägen och den rustika syltan Restaurant Rabarber.

        Från och med premiären, imorgon tisdagen den 13/10, kl. 20:00 ges åter

        möjlighet att grensla estraden, njuta av god musik, dyr öl och umgås.

        2008-års samtliga finalister har nyligen lagts upp på YouTube. Gå gärna med

        i GangBang-Connecting People-gruppen på facebook Se klippen där eller gå in

        på hemsidan och klicka på respektive namn: www.el-hag.com/gangbang

        GangBang-Connecting People på myspace

        Hör av dig om du vill läsa eller kom bara förbi och förgyll hösten på Rabarber.

        Löv

        Patrick