estradpoesi.com funkar inte för Telia-kunder

  • István Molnár
    Message 1 of 1 , Mar 23, 2008
      Kära listan,

      tack alla som har svarat på min lilla enkät om webbsidan estradpoesi.com!

      Gåtan har fått en förklaring:
      Telia befinner sig i en konflikt med det amerikanska internetbolaget Cogent. Pga denna konflikt har Cogent spärrat Telias tillgång till deras nät. Vilket betyder att ingen som har Telia-bredband kan komma in på estradpoesi.com. Märklig historia. Telia vet inte när konflikten blir löst.

      Hur som helst, jag har har påbörjat en flytt av estradpoesi-sidan till en svensk server. Det kommer att ta några dagar, men sedan hoppas jag att allting ska funka bra.

      Hälsningar
      István