Bokrelease & Vernissage 19:e januari

  • bengt_malmsten
    Message 1 of 2 , Jan 13, 2008
      Till alla poeter och konstintresserade:

      På lördag, den 19:e januari, mellan kl. 14.00-16.00 är ni inbjudna
      till min Bokrelease & Vernissage på Hornstulls Bibliotek.
      Jag presenterar mina diktsamlingar "Tilltalande" och "Älskade Älskling".
      Samtidigt visas 15 st grafiska illustrationer som min bror Magnus
      Malmsten gjort till dessa böcker.

      Kl.14.30 högläser jag ett urval dikter.

      Utställningen pågår 19/1-9/2.

      Varmt välkomna allesammans!