Ang: [poetryslam] Hur ser poeter ut?

  • Duroj Helena
    Message 1 of 2 , Jan 12, 2008

      till nina:

      det finns presentationer på estradsidan, och ett kalender för arrangemang på olika orter. lycka till!

      mvh / hd

      Message 2 of 2 , Jan 21, 2008
        Bra ställen för poet skådare är krogar och kafeer...
        befinner man sig i Stockholm med omnejd är cafe
        edenborg i gamla stan ett välkänt häng för diverse
        text ljudbaserade livsformer.

        annars kan poetmedkonspiratörer dyk aupp lit
        eöverallt, bar aha ögon, näsa hals öppna...

        johan nordgren
        --- Duroj Helena <helena.duroj@...> skrev:

        > till nina:
        >
        > det finns presentationer på estradsidan, och ett
        > kalender för arrangemang på olika orter. lycka till!
        >
        > mvh / hd

        Går det långsamt? Skaffa dig en snabbare bredbandsuppkoppling.
        Sök och jämför hos Yahoo! Shopping.
        http://shopping.yahoo.se/c-100015813-bredband.html?partnerId=96914325