kontakt med poeter

  • István Molnár
    Message 1 of 4 , Jan 22, 2002
      Hallåj slam-listan!

      Det händer ibland att människor hör av sig och vill komma i kontakt med poeter som finns på sidan ( www.estradpoesi.com ). Det kan t.ex. handla om bokningar. Men det är väldigt få poeter som kan kontaktas direkt via webbsidan, eftersom uppgifter saknas. Så jag tänkte bara att de som vill gärna får komplettera sina sidor med uppgifter om e-post eller telefon.

      Och alla ni som inte finns med på sidan, fast ni sysslar med estradpoesi i någon form, är jättevälkomna att skicka material.

      Hälsningar
      István
    • irene karlbom
      Message 2 of 4 , Jan 22, 2002
        Aha.
        Jag vill förstås gärna ha med min epostadress&telefon om jag inte redan har det, tack för att du påminde....Irène

        Message 3 of 4 , Jan 24, 2002
          >Kan man presentera sig på sajten för
          >Poetry Slam med foto och en text om sin
          >verksamhet? Hur gör man då?
          >Sign

          Alla poeter som uppträder med sina texter är
          välkomna att presentera sig på "poeter"-sidan
          (se länken "poeter" på www.estradpoesi.com )

          Maila mig texter / presentation / bilder eller vad
          ni vill - och jag lägger ut dem på sidan.
          István
        • signe.rudberg@spray.se
          Message 4 of 4 , Jan 24, 2002
            Kan man presentera sig på sajten för