Poesiförening i Gävle

  • Benjamin Larsson
    Message 1 of 1 , Jun 25, 2007
      Hej!

      Jag hittade en länk, som ledde till en gästbok, där Weronica Ericsson skrev
      att hon skulle starta en poesiförening i gävle. Meddelandet är inte så
      aktuellt, MEN om du weronica läser det här, så hör av dig! eller om någon
      annan med samma tanke, alltså poesiförening. hör av er till mig också!

      jag är intresserad av att starta alt. gå med i en förening om en redan
      finns. Har även en idee om en stödgrupp för alla oss som vill arbeta med
      något inom poesi/konst/kultur/foto,mmm.. och vill ha stöd för att utvecklas,
      få tips om hur man skaffar kontakter, vilka kontakter som finns, ...en
      stödgrupp där kreativa människor möts regelbundet och hjälper varandra och
      ger stöd, för att man lättare ska kunna utvecklas i sitt skapande och
      försöka leva på sin kreativa förmåga, ens drömjobb helt enkelt.

      ------------------------------

      bilaga:
      meddelandet i gästboken jag hittade.

      Namn: Weronica Ericsson
      Hemort: Gävle
      Sänt: 20:00 den 16/1
      Hej.
      Jag, Weronica Ericsson, startar en poesiförening i Gävle,
      upptaktsträffen är 20/1, då ska det diskuteras förfarandet med en
      förening, vilka önskemål som finns m.m.

      Har du några tips till oss?

      maila gärna mig då

      MVH/ Benjamin Larsson

      Student och ressugen – här finns bästa priserna
      http://www.ticket.se/sv/student/studentflyg.html