Mumbai poetry slam

  • Johan Hagberg
    Message 1 of 1 , Sep 23, 2005

      Mumbai poetry slam

      Mumbai poetry slam är en poesitävling som arrangeras av ABF Stockholm. Tävlingen avgörs på restaurang Mumbai på Sveavägen 41 i Stockholm. Den pågår under fyra kvalkvällar och en finalkväll med start klockan 19.00. Kvalkvällarna är 6 oktober, 20 oktober, 3 november och 17 november. Finalen går av stapeln fredagen den 18:de november.

      Eftersom antalet poeter som kan delta är begränsat uppmanar vi er att anmäla er så fort som möjligt. I mån av plats går det dock även att anmäla sig på plats. Anmäl er genom att kontakta Johan Hagberg på hagberg_johan@... , 08-744 33 50 eller 070-644 33 56.

      Ps. Förut trodde jag att man var tvungen att vara söndagsklädd för att vara en riktig poet. Jag kan skratta åt det idag men då var det förskräckligt. Det är bättre att vara säker än att vara ledsen.! .Ds