SV: [poetryslam] är listan vid liv?

  • István Molnár
    Message 1 of 1 , Dec 7, 2001
      Hej Johan och alla!

      >Funkar den här listan egentligen?

      Ja. (Alltså tekniskt sett.)

      >fast viktigare: Är det nån som vet vad som händer runt
      >om i landet? Är det nån som ver mer än vad som bara
      >händer på sitt lokala Slam? Vore det inte kul att då
      >och då få lite rapporter eller nått sånt om vad som
      >händer runtom i Slam sverige? Jag tycker det...

      Under veckan som gått har det varit slampremiär i Östersund och Hagströms hink-final i Borås.... (det står lite om det på nyheter-sidan på estradpoesi.com). Om Hagströms hink kan man läsa två artiklar i Borås Tidning, de finns också på nätet http://www.borastidning.se/bt/ed/kul/

      >Slam familjen måste hålla ihop.
      >Vilka är egentligen med på listan här och var finns ni?

      Och i kväll har vi poesicup-final i Stockholm....

      Ha det så bra allihopa
      István