Gyllene Cirkeln Poetry Slam inleds på påsk dagen

  • Johan Hagberg
    Message 1 of 1 , Mar 23, 2005
      Hej !

      Som jag tidigare har berättat kommer "Gyllene Cirkleln Poetry Slam" som är
      en renodlad lagtävling i poesi att arrangeras i Stockholm nu under våren.
      Tolv lag från hela Sverige deltar i tävlingen.

      Tävlingen som arrangeras av ABF Stockholm hålls på restaurang Cirkeln
      (Sveavägen 41, det vill säga i ABF-huset) i Stockholm. Den avgörs under tre
      kvalkvällar och en finalkväll. Den första kvalkvällen är nu på söndag 27
      mars och de två andra kvalkvällarna är 17 april och 24 april. Finalkvällen
      är 22 maj.

      Ta gärna med vänner och bekanta ! Tävlingen startar klockan 18.00.

      Välkomna !