Ny på listan.

  • Nicklas Lantz
    Message 1 of 4 , Mar 12, 2005
      Vill bara berätta det, om det är så att någon känner att det finns saker jag borde känna till.
      Allt gott!
      Nicklas.
    • Anders Tornblad
      Message 2 of 4 , Mar 13, 2005
        Ja, jag är också ny här, så alla tips välkomnas med glädje.

        Nu när jag ändå skriver, kan jag passa på att slänga ut en allmän fråga
        såhär rakt ut i luften.

        Jag har planer på att dra igång regelbundna Slam här i Växjö. Finns det
        någon här på listan som är från trakten som är beredd att hjälpa till?
        Finns det någon mer erfaren som kan ge råd och tips på vad man bör tänka på?

        Vänliga hälsningar,

        / Anders

      • Stefan Bittera
        Message 3 of 4 , Mar 13, 2005

          Ja! Jag är på att dra igång nått i växjö...
          Har tyckt att det varit lite konstigt att det inte funnits något här.
          Hör av dig via mail eller kom på poesicaféet den 22 Mars och snacka med mig. Jag vet att det finns ett intresse här i växjö så det är nog bara att köra.

          Om det finns någon annan på listan kan ni ju också höra av er.

          // Stefan Bittera

          >From: Anders Tornblad <anders.tornblad@...> >Reply-To: poetryslam@yahoogroups.com >To: poetryslam@yahoogroups.com >Subject: Re: [poetryslam] Ny på listan. >Date: Sun, 13 Mar 2005 13:41:50 +0100 > > >Ja, jag är också ny här, så alla tips välkomnas med glädje. > >Nu när jag ändå skriver, kan jag passa på att slänga ut en allmän fråga >såhär rakt ut i luften. > >Jag har planer på att dra igång regelbundna Slam här i Växjö. Finns det >någon här på listan som är från trakten som är beredd att hjälpa till? >Finns det någon mer erfaren som kan ge råd och tips på vad man bör tänka på? > >Vänliga hälsningar, > >/ Anders > > >Nicklas Lantz skrev: > > > Vill bara berätta det, om det är så att någon känner att det finns > > saker jag borde känna till. > > Allt gott! >
> [...]

          Planera skidsemestern på MSN Resor. Klicka här
        • vendela procope
          Message 4 of 4 , Mar 14, 2005
            Till alla nya p� listan, s�v�l gamla ocks�:
            L�s den bifogade filen, och kontakta mig via slamtologi2006@...
            om ni �r intresserade.

            Hoppas det kommer att g� bra i V�xsj�!
            //