eventuell stockholms final

  • johan nordgren
    Message 1 of 3 , Jan 31, 2005
      nej, inget snack om stockholms final från Göteborgs
      håll, alltså vet vi int eom det behövs för den sakens
      skull, men Stockholms final är ju kul och bra som
      marknadsföring och det är ju kul om Stockholms lagen
      träffas nångån. så jag tycker vi ska ha en stockholms
      final oavsett om det behövs för Sm eller inte.
      Stockholmsfinal börjar ju bli en tradition.

      johan nordgren

      http://us.click.yahoo.com/pkgkPB/SOnJAA/Zx0JAA/zqIolB/TM