Gyllene cirkeln poetry slam (hemsida)

  • Johan Hagberg
    Message 1 of 1 , Jan 30, 2005
      Hej !

      För en dryg vecka sedan skickade jag ut ett inbjudningsmail till ”Gyllene
      cirkeln poetry slam” på den här epostlistan. Tyvärr blev det lite fel med
      länken till tävlingens hemsida i det mailet. Den rätta länken är hur som
      helst :

      http://www.abfstockholm.se/forel/serier/poetry/poetry.htm

      I takt med att ytterligare saker klarnar kommer vi att fylla på med
      ytterligare information om tävlingen.

      Det finns fortfarande plats för fler tävlande lag men anmäl er så fort som
      möjligt.

      Med vänlig hälsning Johan Hagberg

      Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/