Re: [poetryslam] SM i Poetry Slam i Göteborg

  • pia kocaharzem
    Message 1 of 3 , Jan 26, 2005
      Hej!

      Har det talats om en Stockholmsfinal i år?

      Pia Kocaharzem

      Message 2 of 3 , Jan 26, 2005
        Om det är fler än 12 lag anmäler sig till Göteborg, är det upp till
        SM-arrangörerna att tala om hur det blir och hur många Stockholmslag som får
        vara med. Då kan det bli nödvändigt med en Stockholmsfinal.

        Men om jag minns rätt, tyckte alla efter förra årets Stockholmsfinal att det
        vore kul att arrangera en Stockholmsfinal varje år, även om det inte är
        nödvändigt.
        István

        >Har det talats om en Stockholmsfinal i år?
        >Pia Kocaharzem

        Om du vill lämna listan skicka ett tomt mail till:

        Yahoo! Groups Links

        Om du vill lämna listan skicka ett tomt mail till:

        Yahoo! Groups Links
      • johan nordgren
        Message 3 of 3 , Jan 31, 2005
          nej, inget snack om stockholms final från Göteborgs
          håll, alltså vet vi int eom det behövs för den sakens
          skull, men Stockholms final är ju kul och bra som
          marknadsföring och det är ju kul om Stockholms lagen
          träffas nångån. så jag tycker vi ska ha en stockholms
          final oavsett om det behövs för Sm eller inte.
          Stockholmsfinal börjar ju bli en tradition.

          johan nordgren

          http://us.click.yahoo.com/pkgkPB/SOnJAA/Zx0JAA/zqIolB/TM