webbstrul

  • István Molnár
    Message 1 of 1 , Jul 1, 2001
      Hej på er alla på listan!

      Hoppas ni ligger i gröngräset eller strövar omkring i Himalaya eller nåt liknande och ger fan i detta mail.

      Men. Några av er har säkert märkt att estradpoesi.com-sidan inte fungerar sedan ca två dagar.
      Det är servern som krånglar - förmodar jag.
      Den har krånglat tidigare och då tänker jag alltid att jag måste hitta en mer tillförlitlig server.
      Vet bara inte hur. Som det så dumt heter: Man vet vad man har men inte vad man får.
      Och sidan har ju trots allt fungerat för det mesta.

      Jag hoppas att den snart fungerar igen.
      Speciellt för att jag nu drar iväg en månad (inte direkt till Himalaya men till Ungern) och kommer att leva internetlöst under juli (undrar om det är möjligt).

      Ni som saknar gästboken!
      Gästboken finns på en extern sida och fungerar alltså helt oberoende av estradpoesi-sidan.
      Man kan alltså gå dit även om sidan i övrigt inte fungerar.
      (gästboken är tom just nu - jag har fört över alla inlägg till "arkivet" för juni, just innan sidan började krångla)

      Och ni som kan Internet!
      Tipsa hemskt gärna om tillförlitliga servrar/webbhotell.
      Det måste vara reklamfritt (inga banners och dylikt) och får inte kosta skjortan.
      (Nuvarande serverplats kostar 6 dollar/mån - där nånstans ligger smärtgränsen)

      Och alla ni andra!
      Ha det så skönt med sommaren och allt annat!
      Hälsningar
      István