RE: [poetryslam] poesi på Pride

  • Helena Leijd
    Message 1 of 2 , Jul 26 12:14 PM

      Fick från säker källa höra att poeterna som ska uppträda i slammet på Pridefestivalen ska betala inträdet, är det rimligt? Tror arrangörerna att poeter har pengar?

      Helena Leijd
      redaktör www.lyriska.nu
      skribent och poet
    • Duroj Helena
      Message 2 of 2 , Jul 27 2:05 AM
        tror inte det, vi som läser på mondo betalar inte inträde vad jag vet. men
        det handlar väl inte om huruvida poeter har pengar eller ej, utan om att
        ingen ska betala för att göra en tjänst.
        mvh / hd

        Skicka gratis SMS!
        http://www.passagen.se