Zonpoesi - en öppen scen för poesi i Örebro

  • Bill Larsson
    Message 1 of 5 , Apr 18, 2004
      Zonpoesi är en öppen scen för dig som vill läsa
      och/eller lyssna på poesi. Tisdagen den 20 april, kl.
      18.00 på Örebro Stadsbibliotek (avdelningen Zonen)
      arrangerar vi den andra poesikvällen i samarbete med
      Örebro stadsbibliotek. För mer info, besök gärna vår
      hemsida: http://www.zonpoesi.tk

      *

      Zonpoesi

      Poesikväll - öppen scen

      Datum: tisdagen den 20 april

      Tid: Kl. 18.00 och framåt

      Plats: Örebro Stadsbibliotek - "Zonen"
      (följ skyltning, eller fråga)

      *

      Om du redan nu vet att du vill ställa upp och läsa
      dikter under kvällen går det alldeles utmärkt att
      föranmäla sig genom att skicka ett e-mail till:
      zonpoesi@...

      Annars går det lika bra att bara dyka upp och anmäla
      sig på plats. Det går även bra att bara lyssna och
      avnjuta gratis livepoesi av lokala förmågor. Fika
      kommer att finnas till självkostnadspris. Varmt
      välkommen!

      /Bill Larsson, Zonpoet & webmaster

      ---
      http://www.zonpoesi.tk
      ---

      Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor på adressen http://se.docs.yahoo.com/travel/index.html
    • Jenny Walker
      Message 2 of 5 , Sep 23, 2004
        Tjena, är det nån som vet när det är Poetry Slam i Gbg 2005 och när
        man måste anmäla sig?

        //JW
      • pia kocaharzem
        Message 3 of 5 , Sep 23, 2004
          På Kristi Himmelfärds helgen.
          Pia K
          Message 4 of 5 , Sep 23, 2004
            Hej,

            det är ännu inte bekräftat att 2005-års slam-SM går i Göteborg.

            Höstens slamtider i Göteborg finns annars på Musikens hus webbsida
            http://www.musikenshus.se/

            István

            From: "pia kocaharzem" <poetenpia@...>

            From: "Jenny Walker" <jenny.walker@...>

            > Tjena, är det nån som vet när det är Poetry Slam i Gbg 2005 och när
            > man måste anmäla sig?
            >

            > //JW
          • Jenny Walker
            Message 5 of 5 , Sep 23, 2004

              Tack tack!

              Ha, saken var ju den att jag trodde att årets slam varit för länge sen, alltså typ i januari eller nåt så egentligen frågade jag efter nästa slam.

              Men då hinner jag ju va med i år då. :-)

              MVH,
              Jenny W

              From: "pia kocaharzem" <poetenpia@...>