SV: [poetryslam] Re: stockholms final

  • pia kocaharzem
    Message 1 of 2 , Jan 27, 2004
      Ok Istvan! det ska vi göra! Pia K
      -----Ursprungligt meddelande-----
      Från: István Molnár <molnar@...>
      Till: poetryslam@yahoogroups.com <poetryslam@yahoogroups.com>
      Datum: den 27 januari 2004 09:29
      Ämne: [poetryslam] Re: stockholms final

      Hej Johan, Helena, Pia och alla!

      Tyvärr, tyvärr, det är bara representanter för Gubbängens slam
      (Helena och Pia) som finns med på den här e-postlistan. Övriga
      stockholmsslam (Rinkeby, Husby, Bellange och Sollentuna) finns inte
      med, så vitt jag vet. Det är alltså fel forum för de här frågorna.
      Vilket är väldigt synd, med tanke på att något annat forum inte
      finns...

      Däremot finns det en hel del stockholmspoeter med på listan. Ni som
      har kontakt, eller kommer att ha möte (Helena och Pia) med övriga
      stockholmsslam, får jättegärna uppmuntra dem att ansluta sig till
      listan och komma med info.
      István

      > 1. Hur många stockholms lag skall skickas till Sm?
      > 2.Hur många Slam finns i stan som har pengar och
      > möjlighet att skicka ett lag till SM?
      > Jag tycker inte att ett Slamställe som inte kan hjälpa
      > sina poeter ekonomiskt med resa och boende skall
      > skicka ett lag till SM.
      >
      > 3. När skall en stockholmsfinal hållas?
      > 4. Var?
      > 5. Hur?
      >
      > Har nån någon idé?
      > Någon av stans alla Slamarrangörer måste ha det.
      > Eftersom dom har dragit igång ett Slam. Har dom inte
> [...]

      .

      Yahoo! Groups Links

      To visit your group on the web, go to:

      Your use of Yahoo! Groups is subject to:
      http://docs.yahoo.com/info/terms/
    • johan nordgren
      Message 2 of 2 , Jan 30, 2004
        Idé om Finalen. Som del av den nystartade poesiklubben
        The GO! poetry Club. Sista torsdagen i april. På Tre
        Backar. Vi hinner då ha två evenemang innan dess då vi
        förhoppningsvis bygger upp en publik.
        Vi skuickar dom två lag som vinner, inte nån
        splittring av redan existerande lag. Varje ställe som
        går vidare finansierar sitt lag.

        vad sägs?

        ha det
        Johan Nordgren