SV: [poetryslam] Borås Open

  • Ellilä, Rainer
    Message 1 of 4 , Dec 13, 2000
      Som jag sade: Poetry Slam är en strikt reglerad poesiform och så ska det även förbli i framtiden, men vissa typ av estradpoesi som avviker från P.S. är välkomna. Fantisera att i framtiden kunna leva med det man tycker mest om, alltså poesiläsning, det är väl inte fy skam. Och än en gång: Grattis till Johan, Armbjörn och Jasim för seger i poesicupen. Ni var värdiga vinnare och de bästa ambassadörerna för POESI.