slam-SM 2004 i Avesta

  • Istvan Molnar
    Message 1 of 4 , Sep 16, 2003
      Hej på er på estradpoesi-listan!

      Nu är det klart att nästa års SM i Poetry Slam arrangeras i AVESTA!
      En helt ny ort i slam-sammanhang.... Kristi Himmelfärdshelg i maj, som
      vanligt.

      Hälsningar
      István Molnár
    • Solja Krapu MID
      Message 2 of 4 , Sep 17, 2003
        Härligt!!!!

        Solja
      • johan nordgren
        Message 3 of 4 , Oct 16, 2003
          Är det nån som vet hur man kan komma i kontakt med Arvika folket? Vi kanske borde vara i kontakt med dom med
          tanke på att dom inte har Slam där... Jag ser det som ett stort problem.

          Johan Nordgren

          Message 4 of 4 , Oct 16, 2003
            Avesta ska ha sitt första SM-möte nästa vecka, enligt vad jag har hört.

            Kontaktman är Bosse Körling (som kör slam i Borås).
            e-postadress: poetry@...

            István

            .