Poetry GangBang

  • Patrick El-Hag
    Message 1 of 2 , Sep 16, 2003

      Som du kanske minns fick Stockholm en ny poesiestrad häromsistens. Tävlingen, med titeln

      Poetry GangBang, rönte en viss framgång i media och lyckades locka levande publik till

      Restaurang Rabarber i Vasastan. 7 oktober klockan 20:00 är det dags igen.

      Lekledarstaben har i år genomgått en reduktion i och med Thomas ”Kaos” Olssons frånfälle.

      I ett utslag av nepotism har Björn ”Lillebror” Olsson rekryterats inte bara som ett dekorativt

      inslag utan även som ett kulturellt kuttersmycke.

      Som tröst har vi i år privilegiet att bjuda på Berndt Egerbladh och några andra mindre

      betydelsefulla stycken. Jazz.

      Reglerna är något lösaktigare än de sammanhang du vanligtvis förekommer i, men du är

      välkommen ändå. Maten är ett år gammal men du får den utan extra kostnad, likaså drycken

      som består av alkohol, under förutsättning att du släpper till i max fyra minuter.

      Läs på:

       www.el-hag.com

      P. S

      Saknar du dator, nätverksanslutning eller ensamhet ring:

      070/325 91 99

    • Kristina N
      Message 2 of 2 , Sep 22, 2003
        Men är inte Gangbang ett lite, eh, osmakligt ord? Tycker jag i alla fall.
        Jag befinner mig i STHLM då och tänker definitvt gå, dock.
        Okej. Första gången jag skriver på listan och det blev lite klagande... men ni får ha det så bra.
        Kris

        Patrick El-Hag <patrick@...> wrote:

[...]

        Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor