Re: månadens dikt

  • Sam Albaniensson
    Message 1 of 2 , May 2, 2003
      --- In estradpoeter@yahoogroups.com, István Molnár <molnar@t...> wrote:
      > Hej alla,
      >
      > medan jag vrålar av smärta och darrar av skräck (därför att du, Sam, har
      fått mig att inse att jag är en muslimhatande barnaskändare)

      Därför ska du hålla dig borta från alla stackars barn! Jag försöker bara att
      i egenskap av hederlig och engagerad medborgare hjälpa till att bekämpa
      brottsligheten i landet.

      Och håll dig borta från Fröding, för annars kan jag få för mig att avslöja
      andra *sanningar* om dig, just dig, och ingen annan än dig!

    • Sam Albaniensson
      Message 2 of 2 , May 2, 2003
        Så här, kära "barn", slår man, enkelt och utan minsta ansträngning, ner ett
        dåligt, misslyckat försök att "förringa" en Fråga!