SV: RE:[poetryslam] SISTA kvaltävling i poesicup

  • Ellilä, Rainer
    Message 1 of 3 , Nov 26, 2000
      Istvan Molnar ansvarar för P.S-hemsidan, men för mig är det ok att ni länkar er
      Message 2 of 3 , Nov 27, 2000
        alla som är med i e-postlistan får alla meddelande
        >Varför får jag ett mail från Rainer som svarar på ett från Signe Rudberg som skickat till Istvan? Är det nåt med e-post jag inte fått kläm på? Får alla allt och vilka är i så fall alla? Visst är det kul att få brev men? Är det här nåt i stil med gästboken?
        >Irène

      • Johan Nordgren
        Message 3 of 3 , Nov 27, 2000
          därför att det skickas via poetryslam mailistan poetryslam@egroups.com
          har det gått via den går det inte att bara trycka på svara knappen o skicka.

          Johan n