Re: [poetryslam] lilla lotta -- en dikt

  • Sabina ***
    Message 1 of 5 , Apr 23, 2003
      fin dikt..
      mhrr

      >From: Lotta Holmström <lotta.holmstrom@...>
      >To: <poetryslam@yahoogroups.com>
      >Subject: [poetryslam] lilla lotta -- en dikt
      >Date: Wed, 23 Apr 2003 18:16:22 +0200
      >
      >Jag é en sugga som ingenting vet,
      >som ingenting kan, men har ändå rooligt
      >
      >jag tänker det gör noog ingenting alls
      >att jag äter sperma med flingor av bajs
      >

      >Mvh
      >
      >Lotta

      Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/
    • Sam Albaniensson
      Message 2 of 5 , Apr 23, 2003
        --- In poetryslam@yahoogroups.com, "Sabina ***" <songs_of_freedom_@h...>
        wrote:

        > fin dikt..
        > mhrr

        Hon håller på att öva sig på rim, för hon kommer snart att bli avskedad från
        Aftonbladet, nu när de vet hur hon har utnyttjat deras datakapacitet för att
        hacka sig i min jävla maskin.

        Men du då, ditt jävla skrälle, vilken av de där kossorna på Arla är du?

      • Sabina ***
        Message 3 of 5 , Apr 23, 2003
          tack. jag e den kossan som tycker mkt om sperma me bajsflingor..

        • Sabina ***
          Message 4 of 5 , Apr 23, 2003
            lägg av.. dé va inte ja sm skrv..