68Re: [poetryslam] Re: Lule?

  • johan nordgren
    Mar 6 1:13 AM
      Poetry Slam har funnits i Luleå med tanke på att ett
      lag deltog i Slam Sm 2000 i Borås...

      Polcirkelns poeter (Luleå)
      (Susanne Nordlund, Maja Runeberg, Matti Pettersson,
      David Tunström)

      Jag minns dom till och med, eftersom jag var där...
      men det är tyvärr all info jag har... men nån måste ju
      ha arrangerat förut...

      mors
      Johan "Batman" Nordgren

      --- forsmantomas <tomas@...> skrev: > Jag
      skulle gärna vara med och dra igång något men

      Hitta snörapporter...
      från 500 olika skidorter i Europa
      http://se.snow.yahoo.com
    • Show all 4 messages in this topic