      Från: johan nordgren <boredom_se@...>
      Ämne: [poetryslam] örebro bokmässa
      Till: poetryslam@yahoogroups.com
      Datum: onsdag 12 november 2008 18.41

      Sthlm slam poet trampar gator i örebro!
      ett litet tag iallafall... under bokmässan, lördag söndag vill säga. är där med författarnas bokmaskin. händer nått annat kul man kan vara med på?
      hur som helst annars syns man där
      mors
      johan nordgren
      sthlm poetry slam

      Går det långsamt? Skaffa dig en snabbare bredbandsuppkoppling.
      Sök och jämför priser hos Kelkoo.

      Går det långsamt? Skaffa dig en snabbare bredbandsuppkoppling.
      Sök och jämför priser hos Kelkoo.
    • Show all 4 messages in this topic