584Re: [poetryslam] Hur ser poeter ut?

  • Lukas Duczko
    Jan 10, 2008
      Gulligt mail!
      =)
      mvh/
      Lukas Duczko  (.com)

      On Jan 10, 2008, at 5:33 PM, Nina Blad wrote:

      Det är torsdag eftermiddag och jag hoppar till av lycka när jag ser er sida
      Jag som inte  känner någon levande poet måste nu hitta några. Vad gör ni?
      Hur ser ni ut? Att det skulle vara så svårt att hitta poeterna som jag längtat efter så länge
      Att det skulle ta så lång tid att veta vem jag saknade
      och om det nu fortfarande är så att ALLT har sin tid och nu finns tiden här för mig
      är det inte så konstigt att jag känner lycka fast jag inte känner dig

      kram Nina

      Nina Blad
      mamager / BBx8

      +46 707 798 742