117Re: [poetryslam] Estradpoeter i Frispel

  • johan nordgren
    Jan 8, 2003
      Jag har forfarande svårt att se hur nån kan ta
      PoetryGangbang på allvar, ett ställe som säger sig
      syssla med citat: Verbal Våldtäckt!?!?!?!
      Och som försvarar ordet gangbang med citat: A group of
      men succesfully having sexwith a woman!?!?!?!

      Hur i helvete kan nån seriös poet överhuvudtaget vilja
      ta i detta skitevenemang ens med tång???

      Alla som deltagit där har sjunkit en bit på min
      respekt stege. tyvärr 'är det väldigt många.

      Johan nordgren

      Sätt på radion!

      Gratis e-mail resten av livet på www.yahoo.se/mail
      Busenkelt!