Re: [podhajce] Polish Podhajcers request Jewish presence at Podhajce Reconciliation Meeting

  • zimet julia
    Message 1 of 7 , Mar 7, 2012
      Hi Jeff, I would like to know more about meeting, and travel arrangements from Canada.
      thanks Julia

      From: Jolanta Dolińska Podhajce.pl <jolanta.dolinska@...>
      To: "JK" <jeffckellner@...>
      Date: Tuesday, May 5, 2011, 6:54 PM

      Welcome!

      Thank you for the nice message that made me very happy. The document, which you write is unknown to us, complete still further, that on you tube there are several documents relating to the Borderlands. As already mentioned, we create a page about Podhajce, we hope so and we will be grateful for any form of cooperation and assistance!
      I also have hope for further contact.
      Sincerely, Jolanta Dolińska

      From: Jolanta Dolińska Podhajce.pl <jolanta.dolinska@...>
      To: "JK" <jeffckellner@...>
      Date: Thursday, May 5, 2011, 6:54 PM

      Witam serdecznie!

      Dziękuję za miłą wiadomość, która mnie bardzo ucieszyła. Dokument, o którym Pan pisze jest nam znany, dopowiem jeszcze, że na you tube jest jeszcze kilka dokumentów dotyczących Kresów. Jak już pisaliśmy, tworzymy stronę o Podhajcach, liczymy więc i będziemy wdzięczni za każdą formę współpracy i pomocy!
      Ja również mam  nadzieję na dalszy kontakt.
      Pozdrawiam serdecznie, Jolanta Dolińska

      Welcome!

      Thank you for your kind message, which made me very happy. The document, which
      The Lord says we are known, dopowiem again that on you tube is still some
      documents relating to the Borderlands. As already mentioned, we create a web page about
      Podhajce, we hope so and we will be grateful for any form of cooperation and
      Help!
      I also hope for further contact.
      Yours sincerely, Jolanta Dolińska